Информация за доставката


Използвани термини


Заявител: Лице, което избира продуктите от МАГАЗИНА, попълва данните и инциира поръчката, като извършва това от свое име или от името на юридическо лице, от което е упълномощен.

Получател: Физическо или юридическо лице, което може да е различно от заявителя и което получава поръчаните продукти на адрес, указан от заявителя.

За да направи поръчка, заявителя трябва да попълни необходимите данни на указаните места.

Възможно е данните на получателя да са различни от данните на заявителя на поръчката. При този случай плащането трябва да се извърши предварително, след което ще се достави на адреса на получателя.

При възможност доставката ще бъде извършена от куриер в посочения от подателя час на доставка. Ако това се окаже невъзможно представител на магазина ще се свърже с подателя за уточняване на друг ден и час за доставка.

Намаления при поръчка

 

При поръчка на обща стойност над 50 лева стойността на доставката е за сметка на магазина.

 

Доставките за град Хасково са БЕЗПЛАТНИ!!!



Проблеми при доставка


Ако забавянето на доставката или по-ранното и изпълнение от посочения от Вас времеви интервал не е поради причини, възникнали от Ваша страна повторната доставка е за сметка на магазина.

При нужда от повторно идване на куриер по Ваша доставка по причини, възникнали от Ваша страна, Вие поемате разходите по повторната доставка. Причини от Ваша страна могат да бъдат Вашето или на упълномощен от Вас човек отсъствие, който да приеме доставката и да извърши плащането, когато то е заявено в брой.

Време на доставка


Доставките се извършват от 9.00 ч до 18.00 ч в работни дни и в събота до 14.00 ч.
Доставката на вашите поръчки се изпълнява до 3 (три) работни дни, считано от датата на заявката, ако е направена до 10 часа. Ако е направена след този час за начало се взима следващия работен ден.

Услугата "Доставка във фиксиран час" се заплаща винаги от клиента и трябва да е в интервала 10.30 – 17.30 ч. Стойността на тази услуга се заплаща на куриера.
! Тази сума не е калкулирана в цената на доставката.



В този случай служител на www.asiacare.bg ще се свърже с Вас веднага след потвърждението за извършено плащане и ще Ви каже кога ще пристигне Вашата доставка.

Този вид доставка важи на територията на цялата страна.



Поръчка


Вашите поръчки се приемат по електронен път чрез електронния магазин или по е-майл на info@asiacare.bg.



Моля бъдете внимателни при въвеждането на Вашият имейл адрес, защото потвърждението на поръчката при заплащане в брой и банков път се осъществява чрез него.

Системата ще Ви информира, че поръчката Ви е приета. Още при финализирането на Вашата поръчка, ще можете да видите всички продукти, които купувате, размера на сумата, която ще платите, начинът на плащане, адресът на доставка. Ако забележите някаква неточност в попълнените от Вас данни, моля обадете ни се незабавно.


Приемане на поръчки


Всички поръчки, които подавате към www.asiacare.bg се приемат 24 в денонощието.

 

Потребителски профили

Потребителските профили не са задължителни, възможна е и поръчка като гост.  Потербителските профили се препоръчват за редовни клиенти, които поръчват от МАГАЗИНА по-често от веднъж на месец.

 

Отказ от поръчани продукти


Потребителя има право да се откаже от поръчаните продукти в срок от 15 КАЛЕНДАРНИ  дни от получаването им в случай , че те не са използвани, не е нарушавана цялостта на опаковката им и във вида, в който е получена и условията по чл.55 (ал.1) от ЗЗП. Това може да се извърши на зададените за контакт в МАГАЗИНА начини. Транспортните разходи при този случай са за сметка на Потребителя и се заплащат на куриера при вземането им за транспортиране обратно на МАГАЗИНА. Платената сума се възстановява на Потребителя според начина на плащане с изключение на транспортните разходи.

При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, МАГАЗИНА се ангажира той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да възстанови заплатената от Потребителя стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Потребителя е упражнил правото си на отказ.


При несъответствие на получените продукти с поръчаните, МАГАЗИНА заменя продуктите за своя сметка без допълнителни такси за Потребителя.

При липса на поръчни продукти от Потребителя, МАГАЗИНА може да предложи алтернативни продукти на същата стойност. Ако Потребителя откаже да замени продуктите МАГАЗИНА възстановява заплатената сума.

При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.