Доставка, рекламации и замяна на стоки

Цени и срокове за доставка

Цена за доставка чрез куриер (само чрез куриерски фирми Еконт Експрес и SPЕEDY):

Цената за доставка от www.asiacare.bg е около 5.00лв., според тарифите на горепосочените куриери.

При поръчка над 100.00лв. доставката до офис на куриер е безплатна(Еконт Експрес и SPЕEDY).

При поръчка над 150.00лв. доставката до адрес на клинета е безплатна(SPЕEDY)..

При поръчки под 150.00 лв. за доставката до адрес се начислява допълнителна такса от 3 лв.(SPЕEDY).

Услугата „Доставка във фиксиран час“ се заплаща винаги от клиента и трябва да е в интервала 10.30 – 17.30 ч. Стойността на тази услуга се заплаща на куриера. Тази сума не е калкулирана в цената на доставката.

Доставката до Гърция и Румъния е безплатна над 120 лв

 

Срок за обработване и доставка:

Поръчаните продукти се доставят с куриер от горепосочените фирми на посочен адрес за доставка в рамките на ДВА до ПЕТ работни дни, с изключение на местата, които се обслужват по график. Срокът за доставка може да бъде удължен в почивни дни, официални празници, период на кампания, промоционални активности или други възникнали евентуални обстоятелства, като www.asiacare.bg си запазва правото едностранно, без да информира потребителя, да удължава посочените срокове с до седем дни!

Всяка поръчка, направена в работен ден от 00:00 часа до 16:00 часа започва да се обработва в рамките на същия работен ден!

Поръчка, направена в работен ден след 16:00 часа започва да се обработва на следващия работен ден, след 10:00 часа.

Поръчка, направена след 15:00 ч. в петък (или последен работен ден, преди поредица почивни) започва да се обработва след 10:00 часа в понеделник (или на първият възможен работен ден, след 10:00 часа).

Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще бъдете уведомени своевременно от наш сътрудник.

www.asiacare.bg не носи отговорност в случай, че забавянето се дължи по вина на куриера, извършващ доставката.

Важно:

Онлайн магазинът не приема плащания, които според Наредба Н-18 се считат за „плащания в брой“! Затова предлагаме само плащане с пощенси паричен превод по куриер или по банков път, като паричен превод. 

Заявените и поръчани артикули се доставят от куриерската фирма, като доставката се извършва на предварително посочен от клиента офис на куриер или точен адрес на географската територия на Република България, като се изключват доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. (които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България).

При получаване на пратката си заплащате само посочената стойност на наложения платеж и задължително проверявате цялостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива!

Можете да отворите пратката веднага след като я приемете и в случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви (при условие, че това е възможно).

Ако сте платили предварително по банков път, НЕ дължите плащане на куриера!

При посочен неточен / неправилен адрес, лице за контакти и / или телефонен номер за доставка и контакт, това прави поръчката невалидна и НЕ обвързва www.asiacare.bg със задължението за изпълнение на доставката.

В случай, че Клиентът НЕ бъде намерен на посочения от него адрес или не отговаря на посоченият телефонен номер за връзка, www.asiacare.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

 

 

Рекламации и замяна на стоки

Онлайн магазин www.asiacare.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 15 (петнадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

-в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката

-без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

-придружена от оригиналните документи, издадени от ТРАНСХАНДЕЛ ЕООД (фактура, стокова разписка и други) получени заедно с поръчката.

Заявка за връщане на стока се подава писмено в свободен формат / текст на посочения от www.asiacare.bg електронен адрес за кореспонденция: [email protected], в срок не по-дълъг от 15 работни дни, считано от датата на приемане на доставката, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да е посочена лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката!

Суми по рекламации се възстановяват САМО по банков път след получаване на върнатият продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация.

Сумата ще бъде възстановена в срок до 15 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката, чрез заявка за връщане на стока.

Клиентът има правото да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

-доставената стока явно не съответства на заявената при покупката от клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

-цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата сума.

-при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

Внимание:

Стоката трябва да бъде адресирана (изпратена или доставена) до посочен от нас офис на куриеркато НЕ се приемат обратни пратки с наложен платеж, ако такъв не е предварително договорен!

Транспортните разходи по връщане, замяна и/или рекламация на стоки по желание на клиента се поемат само от него, като изключение се прави САМО в случаите на фабричен дефект / неточно описание или снимка!

При закупуване на ваучер за подарък, неговата стойност НЕ може да бъде възстановявана!

Aудио, видео или програмни продукти НЕ се заменят, както и намалени стоки (или стоки в промоции)!

Ако не бъде спазено някое от горепосочените условия, искане за рекламация (замяна) няма да бъде разглеждано!

 

(0)
Translate »
error: Съдържанието е защитено !!